הצטרפו אלינו לפרק מעורר השראה בו מאי שוחט, מייסדת-שותפה וסמנכ״לית מותג בשוקיט (Shookit), מסבירה לנו איך הם מייצרים תוכן חווייתי ויוצא דופן תוך הבנה עמוקה של אורח החיים, החשקים, והדברים שמניעים ומעוררים את הלקוחות שלהם.
קרא עודהצטרפו אלינו לפרק מעורר השראה בו מאי שוחט, מייסדת-שותפה וסמנכ״לית מותג בשוקיט (Shookit), מסבירה לנו איך הם מייצרים תוכן חווייתי ויוצא דופן תוך הבנה עמוקה של אורח החיים, החשקים, והדברים שמניעים ומעוררים את הלקוחות שלהם.
קרא עודעדי עזריה מנכ״ל Workiz מספר לנו שהם בחרו להתמקד בשוק נישתי של מהגרי העבודה בארצות הברית, וכך להיות שחקן משמעותי בתחום. הצטרפו אלינו ויחד נלמד מה המאפיינים של הקהל הזה, ואילו שיטות פרסום גרמו להם לפרוץ ולהנות מצמיחה אורגנית שבה הצרכנים הפיצו מפה לאוזן את התכונות הטובות של המוצר והפנו אותו לאחרים.
קרא עודהיום בפודקאסט ״עשר דקות על שיווק״ גיל הירש מייסד-שותף ב״פרודקט בוטקאמפ״ תוכנית הכשרה למנהיגי מוצר, מספר לנו על התפקיד ותפיסת העולם מאחורי הטייטל: פרודקט מנג'מנט. נלמד איך לבנות ביזנס קייס טוב, איך לגייס אנשי פרודקט מעולים, ואיך שיווק בא לידי ביטוי בעבודה היומיומית.
קרא עודשירות לקוחות טוב, הפך לבסיס להצלחה של חברות רבות. אבל לפתח מוצר מצויין ולדעת להעניק שירות לקוחות יוצא מן הכלל זה אתגר גדול. היום, מרים קדן, מפתחת-שותפה של גישת ״השפה״ תתן כללי מפתח שיאפשרו לנו לנהל משברים ולהבין מה הלקוח באמת צריך, ואיך אנחנו יכולים לשמוע את הצורך שלו גם כשהוא לא יודע להסביר אותו.
קרא עודיזהר שי, חבר כנסת ברשימת כחול-לבן, יזם היי-טק, משקיע הון סיכון ויזם חברתי. מספר על היכולות והטכניקות שהוא למד בשיווק בהייטק והוא יישם בחודשים האחרונים במערכת הבחירות הפוליטית, במטרה לשכנע את הקהל הישראלי שמפלגת כחול-לבן זה היעד הנכון לפתק שלהם! תקשיבו לשיחה המרתקת, ובעוד כמה ימים נגלה אם הם הצליחו במשימה.
קרא עודאם אנחנו לא חברה עם כיסים עמוקים, כנראה שיהיה מאתגר להתבלט מעל ענקיות טכנולוגיה בתערוכות וכנסים, ולכן אנחנו צריכים להיות מחושבים בכסף שאנחנו משקיעים, יצירתיים מבחינת העיצוב, חכמים ושנונים באופן בו אנחנו או העובדים שלנו מדברים עם הקהל הרלוונטי. היום ליאור מנור, אומן בידור המשתמש בקסמים ובטלפתיה כאמצעי להעברת מידע והטמעת מסרים, ילמד אותנו איך להתבלט ולכבוש את הקהל בתערוכות ובכנסים.
קרא עודככל שהעולם יותר ויותר מתקדם טכנולוגית כך עולה הצורך של חברות טכנולוגיה בבדיקות אשר מוודאות את האיכות של הפיתוחים והפיצ'רים שלהם. טעויות בבדיקות האיכות יכולות לפגוע במאמצי השיווק, בכמות המשתמשים, ביוקרה ובשווי השוק של הסטארט-אפ שלנו. אז בפרק הזה אנחנו ננסה להבין מה התפקיד של בודקי התוכנה, איך אפשר לגייס אותם לעבוד אצלנו ואולי אפילו ננפץ כמה מיתוסים.
קרא עודהסיפור הוא די מגניב, יצחק גרבוז וצוות הקריאייטיב שלו מלמדים עריכת וידאו תלמיד אחד, מוח מלאכותי. המוח והעורך המלאכותי מפיקים סרטונים לכ-120 מיליון משתמשים. מי שרוצה יכול לבקש שינויים, שאותם מבצע העורך המלאכותי, במקביל המוח המתוחכם לומד ומשתפר מהבקשות האלה, כך שבפעם הבאה יוכל להפיק סרטונים ברמה גבוהה יותר. ממש כמו עורך אנושי בחדר עריכה שלומד מכל לקוח ומכל הערה. היום, יצחק ישתף אותנו בתובנות ליצירת וידאו המבוססות על 120 מיליון משתמשים.
קרא עודליזמים, אין דבר יותר יותר מרגש (ומלחיץ) מהשקה של מוצר. אחרי שלקחנו את הזמן ופיתחנו מוצר בעל ערך, אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לצאת לעולם. אבל ללא תוכנית ברורה, אפשר לפספס את הפוטנציאל. אלון חן, מייסד-שותף ומנכ״ל Tastewise סיפר לי, שביום ההשקה הם קיבלו למעלה מ-800 לידים איכותיים. אז בפרק הזה ננסה להבין מה הם עשו נכון ואיך הצליחו להגיע לחשיפה כל-כך רחבה ורלוונטית.
קרא עודמיתוג ושיווק מעסיק בא לבסס את ההחלטה של מועמד פוטנציאלי לבחור בסטארט-אפ שלך על פני אחר, הרבה יסכימו איתי שזה חשוב, אבל - בטירוף היומיומי שכל יזם מתמודד איתו מיתוג מעסיק זה לא תמיד בראש סדר העדיפויות. אז בפרק הזה נבין מה כן חשוב לעשות או יותר נכון, על מה אסור לנו לוותר בכל הנוגע למיתוג ושיווק מעסיק.
קרא עודכשאאוטבריין הוקמה ב-2007, פייסבוק וגוגל כבר היו פעילות ושלטו ביד רמה בכל שוק הפרסום המקוון, למרות זאת אאוטבריין עשתה את הבלתי יאומן ונגסה בחלק לא מבוטל משוק הפרסום. הצטרפו אלינו והקשיבו לגלעד דה פריס, סמנכ״ל בכיר לאסטרטגיה באאוטבריין, מכווץ את כל התהליך הארוך והמורכב הזה לטיפים אסטרטגיים שבזכותם אאוטבריין הצליחה להתברג בתעשייה כל-כך תחרותית.
קרא עודיאיר וינברגר נותן לנו מספר כללי מפתח שכדאי לפעול לאורם בשיווק ומכירה של מוצר הנמכר במודל של SaaS, למשל: למה תהליך מציאת הפרודקט מרקט פיט לא צריך להיעשות מול הקהל הישראלי, איך מבינים מי האדם בארגון שאמור לחתום לנו על הצ׳ק וכמה אותו אדם יהיה מוכן לשלם על המוצר שלנו. מה חשוב ולא חשוב למדוד, ועוד. הצטרפו אלינו לפרק מלמד ומעשיר בקצב מהיר!
קרא עוד