אלעד גולדנברג מייסד-שותף ב-Digital IL ומי שהקים את הפעילות העסקית של eBay בישראל מספר כמה חשוב לדייק את מה שאנחנו מוכרים ומסביר איך אפשר לגרום להעמקת מעורבות הקנייה של הצרכן וכך לנצח בתחרות על הארנק שלו. הצטרפו אלינו לפרק מעורר השראה!
קרא עודאלעד גולדנברג מייסד-שותף ב-Digital IL ומי שהקים את הפעילות העסקית של eBay בישראל מספר כמה חשוב לדייק את מה שאנחנו מוכרים ומסביר איך אפשר לגרום להעמקת מעורבות הקנייה של הצרכן וכך לנצח בתחרות על הארנק שלו. הצטרפו אלינו לפרק מעורר השראה!
קרא עודללינקדאין יש כמעט 600 מיליון יוזרים, מי שיצליח לפצח את הפלטפורמה הזאת יגיע למאגר לקוחות עצום ואיכותי. היום, אור פיאלקוב סוקר את האפשרויות העיקריות ונותן לנו טיפים שמבוססים על ניסיון עשיר. אתם מוזמנים להיכנס ולהאזין לפרק המלא.
קרא עודשראל עומר מסביר לנו איך אפשר להבין מה חושבים על המותג שלנו ברחבי הרשת, אילו סיכונים קיימים למוניטין שלנו ואיך פייק ניוז בא לידי ביטוי גם בעולמות העסקים ואם הרבה עושים פייק ניוז, אולי גם לנו כדאי? הכנסו והאזינו לפרק המלא.
קרא עודיריב דרור, מייסד-שותף ומנכ״ל StoreYa משתף אותנו באתגרים שעומדים בפני כל יזם שמוכר מוצר במודל SaaS וגם מוסיף את התובנות שלו מניסיון עשיר של למעלה מ- 7 שנים. מומלץ!
קרא עודהסטארט-אפ שלך מתחיל לצמוח? אחת הדרכים היעילות להגדיל את הצוות באנשים איכותיים הוא להעסיק אותם ברימוט. בפרק הזה ים רגב, מייסד-שותף ומנכ״ל Zest, ישתף אותנו מי האנשים שלדעתו כדאי להעסיק, איך הוא מוציא לפועל משימות ומוודא שהן מתבצעות, וגם על היחסים האישיים והדרך להניע לפעולה עובדים ברימוט שנמצאים במדינה אחרת.
קרא עודגל רימון מסביר לנו האם מומלץ לשווק ללקוחות שקרובים אלינו גאוגרפית או להתמקד מהיום הראשון בשוק המטרה? מהן הפלטפורמות היעילות ביותר? למה תהליך המכירה היום הוא פאסיבי? מה הסיכון שאנחנו לא מודעים אליו במתן חסויות והעמדת דוכנים בכנסים ואיך זה שלינקדאין פשוט לא עובד?!?
קרא עודגל רימון ידבר על הקשר ההדוק בין אנשי השיווק למכירות ומה קורה כשהקשר הזה מתערר, למה תהליך מכירה מרחוק (Inside Sales) הוא יותר יעיל, איך לפקח ולשפר את אנשי המכירות ומה הנקודה בה צריך לצאת מהחדר ולפגוש את הלקוח פנים מול פנים.
קרא עודמוטי פאר נותן את התורה ליחסי ציבור ליזמים וסטארטאפיסטים. הוא מסביר איך להוסיף לסיפור שלנו את הטאצ׳ ההוליוודי ולגרום לעיתונאים להתעניין בו, מלמד איזה סוג של PR אפשר לעשות בעצמנו, איך יחסי ציבור חכמים יכולים לעזור לנו לגייס כסף, ועוד הרבה. כנסו והאזינו לפרק המלא!
קרא עודאיריס שור שוברת את כל המוסכמות על ניתוח סטטיסטיקה באתר! היא אומרת בצורה חד משמעית שגוגל אנליטיקס תכנת אותנו לחשוב לא נכון. שיש דברים שאי אפשר למדוד אותם ואנחנו סתם מתעקשים עליהם ושאנשי שיווק מתעסקים בטפל ולא בעיקר. יזמים ואנשי שיווק, הפרק הזה בשבילכם!
קרא עודיואב וילנר פיצח את השיטה כך שכל מאמר שכותב מגיע לתפוצה של אלפים! היום נלמד מיואב איך אפשר למצוא משפיענים כמוהו ולגרום להם לפרסם כתבה על המוצר שלנו? איך אפשר להשוות את ביצועי האתר עם המתחרים? מה הדרך המהירה והנכונה לעשות מבחן SEO לאתר כך שנבין בדיוק מה צריך לשפר ועוד.
קרא עודליהיא סגל תשוחח איתנו בכנות ובפתיחות על הדרך שעברה למציאת ה׳פרודקט מרקט פיט׳, על ההבדל בין קהלי היעד ביבשות השונות, על תוכנית החדירה לארצות הברית, על הסיבה להורדת עשרות אחוזים מהמחיר ההתחלתי שנקבע ותסגור את הפרק עם טיפ אחד שכל יזם חייב ליישם.
קרא עודנועם אלוש משתף בשישה טיפים שיעזרו לכם להגדיל את ריווחיות העסק. טיפ מספר שלוש יגרום לכם לעצור הכל ולשלוח הודעה למי שאחראי אצלכם בסטארט-אפ על הסליקה. הכנסו וצפו בוידאו המלא.
קרא עוד