[00:14] הכרות עם היזמת: ליהיא סגל, מסיידת-שותפה ומנכ״לית DayTwo.
[00:34] הנושא עליו נדבר: פרודקט מרקט פיט Product-Market Fit.
[01:25] מי קהל היעד ש-DayTwo פונה אליו?
[02:10] קהל היעד של DayTwo בישראל.
[02:19] קהל היעד של DayTwo בארצות הברית.
[02:46] למה DayTwo מתרכזים בחולי סוכרת מסוג 2 בארצות הברית?
[04:00] איך מתמודדים עם הקושי לפרוץ לשוק בארצות הברית?
[05:24] האם השיווק בארצות הברית הוא מקומי או גלובלי?
[05:55] איך DayTwo עובדת עם תזונאיות ודיאטניות?
[07:02] מדוע המחיר של DayTwo ירד מ-1950 ש״ח ל- 1350 ש״ח? והאם נמשיך לראות תזוזות במחיר?
[08:00] כל לקוח נדרש לעשות בדיקת צואה ולשלוח אותה למעבדה של DayTwo, זה מגביל את היכולת לגדול במהירות.
[09:50] לסיכום, טיפ למאזינים על פרודקט מרקט פיט Product-Market Fit
[11:16] תודה רבה לליהיא סגל, אנחנו סיימנו להיום.
[11:21] אתם מוזמנים לכתוב מה דעתכם על הפרק, תשתפו אותם איך אתם מצאתם את הפרודקט מרקט פיט שלכם.
על איזה נושא הייתם רוצים שנדבר בפודקאסט? תכתבו בתגובות למטה.
איזה יזמים/יזמיות הייתם רוצים לשמוע? תכתבו בתגובות ואני אצור איתם קשר.
נהנתם מהפרק? אם כן, אני אשמח שתדרגו אותו ותכתבו ביקורת קצרה.
sharonhalbani.com | sharon@10minutemarketing.co.il | 054-3323088