[00:19] הכרות עם ים רגב, מייסד-שותף ומנכ״ל Zest.
[00:28] הנושא עליו נדבר: מבנה ארגוני מרקטיאלי שמוביל לצמיחה.
[01:15] בסטארט-אפ שמעסיק כ-10 עובדים, מי צריך להוביל את צוות המרקטינג?
[01:45] מי שאר האנשים שצריכים לעבוד תחת אותו אדם? מה תכונות האופי שלהם? עם איזה ניסיון קודם הם צריכים להגיע?
[02:06] איך זה עובד אצלכם? איזה אנשים אתם גייסתם לעבודת המרקטינג?
[02:39] חשוב לך שהעובדים שתעסיק יגיעו עם רקע יכולות מסויימות? רקע בשיווק, רקע של לימודים?
[03:19] הצוות שלכם כולל 8 עובדים ויש לכם גם מתנדבים נכון?
[03:46] היתה נקודת זמן שאמרתם לעצמכם שאתם מפסיקים לגייס אנשים, בין אם זה עובדים ברימוט או אפילו מתנדבים, כי ההתעסקות איתם גוזלת לכם יותר מידי זמן?
[04:46] אתם משלמים לעובדים שלכם חודשי, אז איך אתם מוודאים שהזמן שלהם מנוהל כמו שצריך? אתם עובדים עם פלטפרומות כמו hubstaff.com?
[05:37] מה הדרך לוודא שהצוות מצליח לעמוד ביעדים? (דוגמא לטמפלט של איך משיקים פרויקט)
[06:45] באיזה פלטפורמה אתם משתמשים בשביל לראות מה הסטטוס של כל פרויקט?
[08:51] איך יוצרים מערכת יחסים אישית ומקצועית עם אנשים שעובדים ברימוט?
[12:00] אפשר לכפות על אנשים חשיבה של טסטים וחדשנות או שזה משהו מולד, שצריך לבוא איתו מהבית?
[12:54] תודה רבה לים רגב, מייסד-שותף ומנכ״ל Zest (זסט), אין ספק שנתת לי זוית ראיה מעניינת לניהול צוות רימוט.
[13:02] אני מזמינה אתכם להגיב לפרק הזה, תכתבו לי מה דעתכם על הגישה של ים? תשתפו אותנו איך אתם מתנהלים עם העובדים שאתם מעסיקים ברימוט. אנחנו מבטיחים להגיב לכולם. להתראות (:
על איזה נושא הייתם רוצים שנדבר בפודקאסט?
איזה יזמים/יזמיות הייתם רוצים לשמוע?
נהנתם מהפרק? אולי לא? תכתבו לי מה חסר לכם כדי שאוכל להשתפר.
sharonhalbani.com | sharon@10minutemarketing.co.il | 054-3323088