[00:18] הכרות עם מוטי פאר, מנכ״ל-שותף של בלונד 2.0
[00:27] הנושא עליו נדבר: המדריך ליחסי ציבור לסטארטאפים.
[00:34] עוד קצת פרטים על מוטי פאר ובלונד 2.0
[00:51] מה המטרה ביחסי ציבור?
[01:11] סטארט-אפ חדש צריך להשקיע ביחסי ציבור?
[01:24] באילו מצבים כדאי לעשות יחסי ציבור לסטארט-אפ שלי?
[02:16] מה הסכום המינימאלי שבו זה יהיה אפקטיבי?
[03:03] איך סטארט-אפ יכול לעשות לעצמו יחסי ציבור בלי לרכוש שירותים של סוכנות?
[04:17] אילו אלמנטים או מרכיבים צריכים להיכלל בסיפור יח״צ של סטארט-אפ?
[04:38] איך לוקחים את הסיפור הסטנדרטי של יזם/סטארטאפיסט ומוסיפה לו את הטאצ׳ ההוליוודי?
[06:11] יש דבר כזה להיות ״חבר״ של עיתונאי? או שאנחנו תמיד צריכים להיות זהירים ומחושבים במידע שאנחנו מוסרים?
[08:22] מה זה אומר ״משבר ביחסי ציבור״ ואיך מתמודדים עם זה?
[09:32] איך יח״צ משתלב בשיווק באמצעות תוכן, רשתות חברתיות, קידום אורגני?
[11:27] איזה אחוז מיחסי הציבור צריך להיות סביב הבראנד ואיזה סביב הדמות שמובילה את הסטארט-אפ.
[12:28] סיימנו (: אתם מוזמנים לכתוב מה דעתכם על הפרק ולשאול שאלות, גם מוטי וגם שרון ישתדלו לענות.
על איזה נושא הייתם רוצים שנדבר בפודקאסט?
איזה יזמים/יזמיות הייתם רוצים לשמוע?
נהנתם מהפרק? אולי לא? תכתבו לי מה חסר לכם כדי שאוכל להשתפר.
sharonhalbani.com | sharon@10minutemarketing.co.il | 054-3323088