[00:26] הנושא עליו נדבר: השינוי התרבותי והחיבור עם תעשיית הסטארטאפים שאינטל מנסה לעשות.
[00:33] בהיסטוריה שלך נמצא ששימשת בתפקידי מפתח בחברות מובילות, בין היתר:
הקמת את MSN ישראל.
עבדת בקומטאץ', אחת מהחברות הישראליות המובילות בתקופת הבועה בוואלי, שעשו אימייל אאוטסורסינג.
ניהלת את יבשת אמריקה אצל דב מורן באם-סיסטמס ממציאת הדיסק און קי. וניהלת את המוצר, השיווק והאסטרטגיה במודו שפיתחה טלפון זעיר.
הקמת במייקרוסופט את האקסלטור הראשון שלהם ובהמשך ניהלת שם את כל תחום הסטארטאפים הגלובלי.
[01:02] פתיח:
תחשבו על זה,
אינטל היא חברה ענקית ששווה מאות מליארדי דולרים. כולם מכירים אותם. על כל מחשב נייד ונייח יש מדבקה "INTEL INSIDE".
אבל, יש הטוענים שבמקביל להשגים הגדולים הם פספסו תחומי ענק בשוק המובייל, ובנוסף פספסו את תחום הבינה המלאכותית.
אם יהיה פספוס נוסף, יש סיכוי שישארו מחוץ למשחק ויהפכו ללא רלוונטים.
אבל בואו נזכור שאנחנו מדברים על אינטל, ואינטל מתכוונת לעשות מה שנדרש בשביל לנצח במשחק, והאסטרטגיה כוללת את כלי הנשק הכי עכשווי - סטארטאפים.
וזה מה שצחי בא לעשות שם. לחבר את אינטל לאקוסיסטם של הסטארט-אפים דרך תוכנית האקסלרטורים החדשה שלהם.
אז בפרק הזה ננסה להבין מה (היום) חושבים על אינטל בתעשיית הסטארטאפים, מה אתם רוצים שיחשבו עליכם, ואיך אתם מתכננים לעשות שינוי תרבותי כלפי פנים וכלפי חוץ.
[09:42] אנחנו סיימנו, תודה רבה לצחי וייספלד, מנהל האקסלרטור החדש של אינטל העולמית.
על איזה נושא הייתם רוצים שנדבר בפודקאסט?
איזה יזמים/יזמיות הייתם רוצים לשמוע?
נהנתם מהפרק? אולי לא? תכתבו לי מה חסר לכם כדי שאוכל להשתפר.
sharonhalbani.com | sharon@10minutemarketing.co.il | 054-3323088