[00:24] הנושא עליו נדבר: המדע שמאחורי הוידאו.
[00:30] עוד קצת פרטים על רואי כהן ו-VidMob:
VidMob הוא סטארטאפ אמריקאי שהוקם ב-2014.
עד היום גייסתם 44.9M$.
אתם שותפים רשמיים של פייסבוק וגוגל.
אתה מוביל ב-VidMob את הפעילות ב-3 משרדים: דבלין, לונדון ותל אביב ובקרוב גם דובאי וברלין.
לפני כן, ניהלת צוות בינלאומי במחלקת הקריאטיב של פייסבוק, שם עבדת עם סטארטאפים ישראלים כמו Brayola וחברות ענק כמו UBER.
[00:58] פתיח:
וידאו הוא דבר כל כך מורכב, אלפי פריימים שכל אחד מכיל עשרות אלמנטים קריאטיבים.
אם נצליח לפצח מה הפיפס הקטן שגרם לוידאו לעבוד או לא לעבוד, נצליח לשפר את ה-ROI ואולי לנפץ את תקרת הגדילה של הסטארט-אפ שלנו.
וזה בדיוק מה ש- VidMob עושים.
הם פיתחו פלטפורמה שמנתחת כיצד אלמנטים שונים משפיעים על הדרך בה הקהל שלנו מגיב למודעה, ובהסתמך על המסקנות שהתקבלו הם משפרים את המודעות והופכים אותן לאפקטיביות יותר.
[01:27] תסביר לנו עוד קצת על האופן בו VidMob עובדים:
יש לנו מערכת אוטומטית שיודעת לומר שבשניה 3 בוידאו יש אדם מחייך, כוס מים שנכנסת מימין לשמאל …
עם הקבצי דאטה האלה אנחנו נגשים ל-API
אנחנו יודעים לעשות ניתוח וקורלציה בין הדברים ולומר
[02:45] יש תנאי סף שצריך לעמוד בהם כדי שנוכל לנתח את הוידאו באמצעות VidMob?
נכונות להבין שקריאטיב הוא גם מדע ולא רק אמנות.
מינימום של בערך 100,000 חשיפות לוידאו.
יותר אפקטיבים כשהמפרסם מעלה כמויות גדולות של וידאו.
[03:31] ב-5 שנים האחרונות בחנתם אלפי קמפיינים של אלפי ברנדים מובילים, מה הטרנדים או התובנות שלדעתך נכון ליישם בוידאו של כל סטארטאפ?
ללמוד לספר את הסיפור במשפט אחד - בטקסט.
לחשוב ג' יפית לפני שחושבים על רעיון "מגניב".
תמיד יש יותר מתשובה אחת נכונה, סרט אחד הוא לא הפתרון.
לא לבנות על סאונד, אבל לבנות עם סאונד.
[04:53] תוכל לתת לנו כמה דוגמאות לקמפיינים שעבדתם עליהם? ואיך התובנות שלכם שיפרו את התוצאות העסקיות?
Trendyol - אתר האיקומרס הכי גדול בטורקיה.
Carolina Lemke.
[07:06] אולי תוכל לעזור לנו לפתור את הבעיות העיקריות שסטארטאפים מתמודדים איתן ביצירת וידאו:
סטארט-אפ הוא חיה דינמית, ומידי תקופה מתבצעים שינויים כמו עדכון גרסה, איך נכון להפיק וידאו כדי להחיל שינויים בכל פעם שהם מתרחשים.
האם נכון מראש ליצור A/B testing, למשל כמה וריאציות שונות לחלוטין של הוידאו או להתחיל מגרסה אחת?
היום יש כל כך הרבה פלטפורמות שניתן לפרסם בהם וידאו, האם כל פלטפורמה זקוקה לוידאו שלה או שאפשר לרוץ עם אותו סרטון בכל הפלטפורמות?
[10:46] טיפ סיכום מרואי לאנשי השיווק והיזמים המקשיבים לנו:
תקשיבו לדאטה שיש לכם - גם הקריאטיב הכושל ביותר יצייד אתכם בתובנות משמעותיות. גם אם לא תעבדו עם וידמוב אף פעם יש לכם ערימות של דאטה לפיתוח הקריאטיב.
טסטים של קריאטיב עושים בלי הנחות מקדימות, על קהלים רחבים ובלי מקדמות. האלגוריתמים של פייסבוק, גוגל, טוויטר ולינקדאין יותר חכמים מאתנו. תנו להם לגרום לקריאטיב לעבוד.
[11:42] אנחנו סיימנו, תודה רבה לרואי כהן, מנהל בכיר VidMob.
על איזה נושא הייתם רוצים שנדבר בפודקאסט?
איזה יזמים/יזמיות הייתם רוצים לשמוע?
נהנתם מהפרק? אולי לא? תכתבו לי מה חסר לכם כדי שאוכל להשתפר.
sharonhalbani.com | sharon@10minutemarketing.co.il | 054-3323088