[00:25] הנושא עליו נדבר: הצד הטכני של אימייל מרקטינג.
[00:34] רקע על אוקרל (Oracle):
[00:54] פתיח:
לבצע אימייל מרקטינג נשמע כמו הפעולה הכי פשוטה בעולם. יש לנו לקוח שהשאיר לנו את המייל שלו ואנחנו נשלח אליו ולכל שאר הלקוחות שנרשמו אלינו, בדרך כזו או אחרת, מייל אחת לשבוע.
זה באמת פשוט כשמדובר על 100 לקוחות, אבל כאשר אתם צריכים לשלוח את המיילים האלה לעשרת אלפים לקוחות או בחלק לא קטן מהמקרים למיליון לקוחות המשחק משתנה לחלוטין.
במידה ולא תלמדו את הצד הטכני של הכלי הזה רוב המיילים שלכם לא יגיעו ליעד שלהם ותפספסו את ההזדמנות הזולה והיעילה ביותר עבור הסטארטאפ שלכם.
בשביל זה אנחנו מדברים היום עם אופיר, שיצלול איתנו פנימה לצד הטכני של הדברים וינסה להנגיש לכם את הכללים השונים שעליכם לבצע על מנת להקפיץ את המכירות שלכם מחר בבוקר.
[01:57] היתרונות והחסרונות של Email כערוץ שיווקי:
[02:03] יתרונות:
[03:22] חסרונות:
[05:05] מה הדרך הנכונה שלנו כמפרסמים לדאוג להגיע לאינבוקס ולא לתיבת הספאם?
תוודאו שיש לכם Email Sender Reputation גבוה.
[07:22] כלים לניהול Email Sender Reputation:
[07:55] טיפים לניהול Email Marketing אפקטיבי:
[08:05] תאמו ציפיות עם הלקוחות (expectation settings) החל מהמייל הראשון, לגבי התדירות והתוכן של הקמפיינים העתידיים.
[09:30] Test, Test, Test!: בצעו Multi-variant testing כחלק משגרת הפעילות לטובת אופטימיזציה (from name, subject line, body content).
[10:20] Personalize: השתמשו בדאטה שיש לכם על מנת להפוך כל קמפיין לפרסונלי, והכוונה בפרסונלי אינה בלהתחיל את שורת הנושא של המייל עם השם הפרטי של הלקוח... הכוונה היא להשתמש בדאטה שאתם אוספים על הלקוחות שלכם על מנת להתאים את התוכן שאתם שולחים אליהם. דוגמאות: המלצות מוצרים שונות בהתאם לקטגוריה האחרונה שבה ביקר הלקוח באתר, הצעת ערך על המוצר שננטש, הצעת ערך על מוצר משלים למוצר שנרכש לאחרונה ע"י הלקוח (cross-sell), הזמנה לאירוע עסקי-מקצועי הרלוונטי לדף התעשייה/המוצר שביקר בו ליד וכו'. שימוש בתוכן דינאמי מאפשר להשתמש בכללים מבוססי דאטה על מנת להתאים תוכן לכל סגמנט בקמפיין בודד
[11:25] טיפ סיכום ליזמים ואנשי השיווק שמקשיבים לנו:
[12:06] אנחנו סיימנו, תודה רבה לאופיר פלטנר מאורקל (Oracle)
על איזה נושא הייתם רוצים שנדבר בפודקאסט?
איזה יזמים/יזמיות הייתם רוצים לשמוע?
נהנתם מהפרק? אולי לא? תכתבו לי מה חסר לכם כדי שאוכל להשתפר.
sharonhalbani.com | sharon@10minutemarketing.co.il | 054-3323088