[00:27] הנושא עליו נדבר: איך לנהל תקציב של כ-100 מיליון דולר בדיגיטל?!
[00:35] עוד קצת פרטים נגה ועל SciPlay עוד קצת פרטים:
[01:02] פתיח:
נגה סיפרה לי שתקציב השיווק של SciPlay בשנת 2019 היה מעל ל- 100 מיליון דולר! ואפשר מגוון של טסטים על ערוצי שיווק חדשים וקיימים.
ובכל זאת, שני ערוצי השיווק המרכזיים היו ונשארו FaceBook ו-Google Ads.
אז בפרק הזה נקבל את הדגשים החשובים ביותר לניהול תקציבי פרסום כל-כך גדולים בשתי הפלטפורמות האלה.
[01:24] לפני שנתחיל תתני לנו קצת רקע -
[01:27] אתם עובדים 100% במובייל נכון?
[01:30] המטרה המרכזית בקמפיינים שלכם זה הורדת אפליקציה?
[01:36] באיזה שלב המשתמש נדרש לשלם כסף? והאם זה חלק מהאחריות של מחלקת המרקטינג?
[02:26] מה המאפיינים של קהל היעד שלכם? ובאילו מדינות אתם מריצים את הקמפיינים?
[03:13] גוגל אדס -
[03:15] איזה אחוז מהתקציב מוקצה לגוגל?
[03:35] טיפים וטריקים לקידום אפליקציות בגוגל אדס.
[05:15] ההבדל בתוצאות בקמפיינים באייפון ואנדרואיד.
[06:03] פייסבוק -
[06:05] הגדירו מטרות והסתכלו על ל KPI בטווח הקצר והארוך.
[07:05] הכירו את ה-Learning Phase של פייסבוק, ואל תבצעו שינויים מוקדם מידי.
[09:05] השתמשו בסוכנות כדי לקבל בנצ׳מרק.
[10:12] טיפ סיכום מנגה לאנשי השיווק והיזמים שמקשיבים לנו:
אנשי המרקטינג הם אלה שיכולים לראות Early Signals (איתותים מוקדמים) על בעיות בתוך המוצר, והם צריכים להרים את הדגל בזמן ולהעביר את המידע לצוותים האחרים.
על איזה נושא הייתם רוצים שנדבר בפודקאסט?
איזה יזמים/יזמיות הייתם רוצים לשמוע?
נהנתם מהפרק? אולי לא? תכתבו לי מה חסר לכם כדי שאוכל להשתפר.
sharonhalbani.com | sharon@10minutemarketing.co.il | 054-3323088