[01:04] הנושא עליו נדבר: שיפור חווית האונבורדינג.
[01:12] עוד קצת פרטים על איריס ועל Oribi:
[01:46] פתיח:
אונבורדינג (Onboarding) הוא מונח רחב, זה המסע שהיוזר עובר מהקליק הראשון ועד להצלחה הראשונה שלו בזכות השימוש במוצר.
אם נתכנן את המסע הזה בצורה נכונה, נהפוך את היוזרים ללקוחות נאמנים שישארו איתנו זמן רב. ואם נעשה את זה בצורה גרועה, היוזרים, שעבדנו כל-כך קשה בשביל להביא אותם, ינטשו אותנו בלי להסס.
איריס סיפרה לי שבתוך חודשיים היא הצליחה להגדיל ב-30% את כמות ההתקנות בזכות שיפור ה- Onboarding.
אז היום, נקבל מאיריס תובנות ודגשים שנוכל ליישם גם במסע האונבורדינג במוצר שלנו.
[02:20] מה כולל תהליך האונבורדינג באוריבי?
[03:01] איך ולמה תהליך האינבורדינג באוריבי ארוך יותר מהמקובל?
[05:13] יש לכם צ׳אט אנושי שעוזר למשתמשים בתהליך?
[05:39] אילו אופציות יצרתם כדי לעזור למשתמש לעבור את החלק הקריטי שזה ההתקנה של המוצר על האתר?
[06:39] אם אחד המכשולים זה התקנת הסקריפט על האתר, למה בעצם לא לחשוף את המשתמש למוצר שלכם ולתת לו לחוש את הממשק עם מידע מדומה ואחרי שיבין מה הוא הולך לקבל הוא יתאמץ יותר בשביל ללמוד איך להתקין את הקוד שלכם?
[07:34] האם למשל יצרתם פלאגיין לוורדפרס שיקל על המשתמשים?
[07:43] האם יצרתם פלאגינים למערכת כמו וויקס, SITE123 וכדומה?
[08:30] איך אתם עושים שימוש ב-email nurturing בתהליך האונבורדינג?
[10:35] רימרקטינג זאת אחת הדרכים המצויינות להעביר מסר מתאים לפי הנקודה בה הלקוח מתחיל לגלות קשיים, איך אתם עושים בזה שימוש?
[12:26] לכל סטארטאפ שאני עובדת איתו, יש רשימה אינסופית של רעיונות לשיפור התהליך. כמה רעיונות לדעתך נכון ליישם כל חודש, ואיך בוחרים איזה רעיון לנסות?
[14:35] תודה רבה לאיריס שור, מייסדת ומנכ״לית אוריבי (Oribi).
על איזה נושא הייתם רוצים שנדבר בפודקאסט?
איזה יזמים/יזמיות הייתם רוצים לשמוע?
נהנתם מהפרק? אולי לא? תכתבו לי מה חסר לכם כדי שאוכל להשתפר.
sharonhalbani.com | sharon@10minutemarketing.co.il | 054-3323088