[00:13] הכרות עם היזם, עדן עמירב מייסד-שותף ומנכ״ל Lending Express.
[00:28] הנושא עליו נדבר: למה פאנל המרה (Conversion Funnel) מוצלח קריטי להצלחה בשיווק אונליין?
[00:54] תיאור הפאנל באתר של Lending Express.
[01:51] ההבדל בין הטראפיק מהמובייל לדסקטופ.
[02:31] 25% מהיוזרים ימלאו ליד, שזה שם, טלפון ואימייל. ומהליד דרך הפאנל ועד לחיבור חשבון הבנק, יגיעו כ-25%. (זאת אומרת, מתוך 100 יוזרים יתקבלו 25 לידים, וכ- 6 יחברו את חשבון הבנק).
[03:17] אילו פעולות עושים ב- Lending Express כדי לשפר את הפאנל?
[03:27] אופן השימוש ב- Google Optimize.
[04:12] אופן השימוש ב- Hotjar
[04:44] כלי פנימי ש- Lending Express פיתחו לשיפור הפאנל.
[05:28] כיצד Lending Express מטרגטים יוזרים שנופלים לאורך הפאנל.
[06:28] המאפיינים של קהל היעד של Lending Express.
[07:15] מה מקורות התנועה שמהם Lending Express מביאים את הלידים?
[07:36] מתן דגש על אפקטיביות הקמפיינים בפייסבוק ואינסטגרם בהשוואה לגוגל.
[09:25] הגדרות הקמפיינים של Lending Express בפייסבוק, בשביל להביא לידים איכותיים.
[11:17] נסכם את הפרק בהמלצות ליזמים שמעוניינים להתחיל לשפר את הפאנל באתר.
[13:12] תודה רבה לעדן עמירב, אנחנו סיימנו להיום.
[13:19] אתם מוזמנים לכתוב מה דעתכם על הפרק, תספרו לנו על הפאנל באתר שלכם ואם יש לכם עוד שאלות אל תהססו. תשאלו ואנחנו נענה.
על איזה נושא הייתם רוצים שנדבר בפודקאסט? תכתבו בתגובות למטה.
איזה יזמים/יזמיות הייתם רוצים לשמוע? תכתבו בתגובות ואני אצור איתם קשר.
נהנתם מהפרק? אם כן, אני אשמח שתדרגו אותו ותכתבו ביקורת קצרה.
sharonhalbani.com | sharon@10minutemarketing.co.il | 054-3323088