[00:18] הכרות עם אילון רשף, מייסד-שותף וסמנכ״ל טכנולוגיה בגונג.
[00:30] הנושא עליו נדבר: הטיימינג המושלם להשקת מוצר (אם יש דבר כזה).
[00:37] עוד קצת פרטים על גונג.
[01:15] איך מבינים שהמוצר עונה על צורך אמיתי?
[01:51] מאיפה הגיע הרעיון למוצר שמנתח שיחות מכירה?
[02:13] איך מחליטים על קהל היעד? פרודקט מרקט פיט.
[03:34] האם באותה תקופה המוצר של גונג היה משהו חדשני?
[04:06] מה היה השלב הבא בהתפתחות של גונג?
[04:41] הבנתם שיש לכם רעיון מדהים למוצר ביד, רעיון חדשני שלא קיים בשוק. האם אתה מפתח משהו התחלתי?
[05:28] עשיתם גיוס seed בגובה 6M$. איך זה עזר לכם במאמצי ההשקה וגיוס הלקוחות?
[06:44] גייסתם את הכסף, פיתחתם את הפי-או-סי, נתתם את המוצר ללקוחות וביצעתם שיפורים ואז פיתחתם גרסת אלפא. במה הגרסת אלפא שונה הפי-או-סי?
[07:45] עם גרסת אלפא יצאתם לשוק והתחלתם לשווק. למה כל-כך מוקדם?
[09:15] לא פחדתם לשרוף את עצמכם מול לקוחות חשובים? הרי גרסת האלפא לא עושה כמעט כלום ביחס למה שמערכת שלכם עושה היום.
[10:25] איזה שיווק עשיתם אז ומה אתם עושים היום?
[10:48] טיפ מסכם ליזמים שמקשיבים לנו.
[11:19] תודה רבה לאילון רשף, אנחנו סיימנו להיום.
[11:21] אתם מוזמנים לכתוב מה דעתכם על הפרק, תשתפו אותנו בשלבים שאתם עברתם עד להשקת המוצר שלכם. נשתדל להגיב לכל מה שתכתבו.
על איזה נושא הייתם רוצים שנדבר בפודקאסט? תכתבו בתגובות למטה.
איזה יזמים/יזמיות הייתם רוצים לשמוע? תכתבו בתגובות ואני אצור איתם קשר.
נהנתם מהפרק? אם כן, אני אשמח שתדרגו אותו ותכתבו ביקורת קצרה.
sharonhalbani.com | sharon@10minutemarketing.co.il | 054-3323088